Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2007 00:17 - Историята на моите стихове...
Автор: kiparis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 972 Коментари: 1 Гласове:
0



Винаги съм искам да мога да рисувам...ама не мога.Имам много качества но изобразителното изкуство не е сред тях.Пея;танцувам добре;смятам че съм добър като тв тодещ и актъор но все пак.Аз съм човек който не обича и не се предава.Винаги гледам когато не мога да постигна нещо да го помпенсирам с друга и излезе в кайна сметка преди около 3 години че съм писал задоволително добре.Първите ми стихотворения бяха доста постни но явно е имало искра в тях.И така като не се научих да рисувам с четка и бои взех та се научих да рисувам с думи.Има различни мнения спрямо моите произведения,ако мога така да се изразя.Някой са ми големи почитатели докато други не ми одобряват много стила.Аз лично харесвам повечето ми стихотворения но определено има такива,които не ми допадат.Но ето че един ден бях оценен:
Рок група палас обявиха конкурс за текстове за песни на новият си албум и аз естествено участвах.Общият брой одобрени текста беше 3 от които два бяха мои.
Но песните по мои текстове не се изчерпаха само до "палас"...
Най-известният травестит в България-Елза Парини прояви интерес към личното ми творчество и така одобри няколко текста и записа песни.Песните са хумористични кавари на известни песни на Лили Иванова и други известни чалга ритми.Общият брой на записаните песни е мисля че 4 като се очакват още да се надяваме много такива.
Най-странното е,че получавам предложения да побликувам във вестници моите стихотворения,певци ги харесват за текстове за песните си а конкурси имам спечелен само 1 като бях дори на второ място.Естествено е че един такъв конкурс бива оценяван от елитно жури от големи професионалисти но не съм аз човека,който ще дава оценка на тяхната оценка.Амам аз сега като се замисля май съм пращал стихове на не повече от 4-5 конкурса : )
Трудно ми е само когато ми дадат поръчка да напиша нещо.Аз започвам да пиша когато ми дойде музата но понякога както и в живота сме длъжни да правим неща,които не ни изнасят.
Някой може би сега си мисли защо ви занимавам с тези глупости,ама аз ще се оправдая с това че blog.bg се води интернет дневник.


Тагове:   Моите,


Гласувай:
0



1. cecka1504 - Това, което пишеш не са глупости, ...
04.07.2007 10:22
Това, което пишеш не са глупости, това са си нещата, твоите неща от твоят свят и живот. Щом теб те вълнуват, значи са значими и важни. Мога да те поздравя за хубавите стихове и за това, че има песни по тях.
Пожелавам ти успехи във всяко нещо, с което се занимаваш, а разбирам, че се занимаваш с доста неща :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kiparis
Категория: Изкуство
Прочетен: 135408
Постинги: 55
Коментари: 116
Гласове: 432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930