Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2008 00:44 - Коледни неволи-Ето как мина моята коледа ! ! !
Автор: kiparis Категория: Изкуство   
Прочетен: 2047 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Онзи ден беше бъдни вечер.Всичко бе наред и както си му е реда.На гости ми бяха Брад Пит с Анджелина и всичките им деца както и Турбалан.Турбалан се държи като малко дете.По едно време взе хлапетата на семейство Пит ,вкара ги в един чувал и каза ,че ще излиза да си играе с тях.Анджелина се притесни леко ,но Брад я успокои ,че ако се случи нещо с децата ще си осиновят нови.

Гостите си тръгнаха към единадесет и половина.Прислужницата ми разтреби масата и я освободих да се прибере.Беше дванадесет без една-две минути и всичко беше наред…докато-БУМ !Нещо сякаш се качи на покрива ми.”Мамка му-помислих си аз-защо ми беше да освобождавам охраната по празниците”.Няколко секунди след първият звук се чу как някой крачи по покрива ми.Скочих и веднага се затърсих из нощното ми шкафче за някакво оръжие.Имаше само един остър боен нож и поезията на Кирил Аспарухов.Реших да взема с мен писанията на Аспарухов-щях да го убия със скука.Знам какво си мислите”Защо по дяволите имам книга на Кирил Аспарухов?”Ами това е единственото законно смъртоносно оръжие.Зачаках нещо да се случи.Този на покрива сякаш се опитваше да влезе през комина.”Аха-дойде ми мисъл в главата-иска да се топли на аванта”.Реакцията ми беше светкавична.Изгасих огъня и си пуснах парното.Но нищо не свърши до там.Той се опитваше да влезе през комина ,не да се топли.И ето на.В камината падна червен чувал.”Ужас!Дошъл е да ми открадне колекцията от четки за зъби”.Скрит зад дивана и отворил на първата страница от поезията аз чаках разбойника да последва чувала си за да започна да чета.Случи се.Черни ботуши стъпиха в камината ми и след секунда в стаята ми имаше висок и много възрастен мъж.Тъкмо щях да започна да чета но се сетих за нещо.Човека очевидно беше пенсионер и като си имаше предвид каква пенсия дават си помислих „Дали пък да не го оставя да вземе нещо-все пак Коледа е”.С изненада обаче установих ,че странника вместо да взима оставяше разни пакети под елхата ми.Край!Това е Осама Бен Ладен.Естествено ,как не се бях сетил-с тази гейска мода напоследък да се правят всички руси този си беше изрусил брадата и сега слагаше бомби пот елхата ми.Скочих пред него :

-С той или ще те запозная с Кирил Аспарухов-изкрещях аз.

Талибабина с ужас се вторачи в книгата.

-Спокойно моето момче.Остави книгата преди да си се наранил.Аз съм Дядо Коледа.Искаш ли да ми седнеш в скута и да си пожелаеш нещо-изпелтечи непознатия.

-Да ти седна в скута?Аз?Твърде дебел си за Майкъл Джексън ,значи си Владо Кузов.Ще моли момченце да му сяда в скута.

-Не ,почакай.Аз съм Дядо Коледа-посланик на добра воля и нобелов лауреат за мир.Нося подаръци на децата.

-Ей така ,без пари ходиш и раздаваш подаръци?-попитах аз недоверчиво.

-Не на всички-само на послушните-отговори този странник Коледа.

-Ти да не си от някоя секта?Пък и как разбираш кой е слушал и кой не?

 -Ами не е точно секта.Аз и още няколко хиляди джуджета правим играчки за коледа.

-А тези джуджета имат ли трудов договор.Поздравявам те че интегрираш хора с недъзи но трябва и да им плащаш.

-Спокойно-каза Дядо Коледа-те го правят доброволно.Не желаят пари.А относно как разбирам кой е слушал и кой не-просто го знам.

-Аха ,ясно.Един момент-казах му аз.Взех телефона и набрах един номер.

-Агенция закрила на детето?Аз ,аз съм.Тук един старец си призна ,че кара деца с недъзи да работят целогодишно без пари и трудов договор.Имам го на запис на охранителните камери.

 

 

След десет минути дойде патрулка и прибраха стареца.Оказа се ,че на покрива ми има каруца ,пригодена за зимни пътища ,с неплатен данък и няколко елена без ваксини.Чакаха до поне десет години условно.

Бях доволен.В навечерието на такъв светъл празник свърших едно добро дело.

По Коледа стават чудеса.



Тагове:   Моята,   мина,   как,   неволи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - 1
29.12.2008 18:37
пхуаха чак ми стана смешно накрая , еваларката
цитирай
2. анонимен - Kivi
03.01.2009 01:02
Ujas hahahahha gorkiqt dobyr i belobrat starec :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kiparis
Категория: Изкуство
Прочетен: 135404
Постинги: 55
Коментари: 116
Гласове: 432
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930