Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2007 23:33 - Сега ще ви покажа мои приятятели и познати!!!
Автор: kiparis Категория: Други   
Прочетен: 1885 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 27.07.2007 10:10


Нямя да ги подреждам по най или по-добри а просто така с леки коментари...

Токва тук е момиче от моя клас и се казва Кристияна.Много е сладка и мила.Весела и уж всеотдайна но е голяма предателка : )Иначе като искючим последното става(Давам и оценска "Добра позната")
image


image

Следващата се казва Светла...мога да кажа хиляди неща за ния.Заклета романтичка,изключително мила и чаровна дама.Толкова е нежна, че се притеслявам на моменти да не я счупя : )Светла е и много силна,изключително стабилна личност.(Оценката и определено е "приятелка")image

image

Пепито.Много сладка и мила, ама при нея важи максимата че всички малки и дребни хора от много мили могат да станат изключително злобнички : )Сладка е, страшна мацка ма като и прещракат лимките полудява(Оценка "приятелка")
image

image

Тука работата става сериозна...Това е кака ви Петя (другата)и тя ми е от класа както горното Пепи, обаче тази е опасна.Ужасно избухлива, и всеки път нещо нервирана.Странното е обаче че наистина е готин човек.Лошотията и може да бъде много забавна на моменти, особенно когато ми направи впечетление с нещи и аз почна да я имитирам.(Оценката и бих казал е "спорна приятелка")
image

image

Тук вече мога да кажа много.Това е Йоана и е една наистина моя много добра приятелка.Страхотна е и много си я обичам(надявам се и тя мене)Много е сладка и сме си много близки(уж) : )
image
image

Ралица също ми е една от 3 или четерте най-добри приятели.Това е най-расеяния човек който някой някога е виждал.Много си я обичам ама на моменти се ядосвам на безотговорността е.
image

image

Капка е много потаен и интересен човек.Бих казал че ми е добра приятелка.От класа ми и много си я харесвам.Капка наистина е много интересен човек,рисува страхотно и умее да разбира всички.Нежна е точно кколкото ена росна капка : )
image
image

Ето най-накрая и едно момче.Казва се Свилен ама сички го знаят като Малчо а аз си му вима Въшката.Това е най-гениалният актъор на света.На 13 е а е безкрайно интелигентен.Той е от групата по актъорско майсторство, която посещавам.Страшен пич е, обаче се ядосвам че тъкато като сме някаде на участие се ходим двамата заедно, като видим момичета от други групи те се лепват на него...(няма да оставя оценка поради лични съображения)
image

Това е още едно момче от моя клас и се казва Пламен ама аз си му вима Селска пръчка : )Де що има нещо женско с пулс той е длъжен да се опита да го свали.Бих казал че го приемам като приятел ама нз дали и при него е така : )Готин е като човек,ама май и като визия ама тая снимка е кофти : )
image

Цвети...тебе те включвам с голямо удоволствие.Честно казано не очаквах от тебе да си такъв човек какъвно излезе, но наистина горе-доло ми помогна в лош момент.Умееш да разбираш хората и си като една миротворка(не ми се обиждай за тази дума : )
image

На Борислава и се сърдя но не мога да я елиминирам от този списък!
image
image

ПЛАМИИИИ!!!!!НЕ СЪМ ТЕ ЗАБРАВИЛ МИЛИЧКА,,,ПРОСТО НАЛИ НАЙ-ХУБАВОТО Е ЗА НАЙ-НАКРАЯ.Това е едно толкооооооова интелигентно и страхотно момиче.Много си я обичкам но към човек като нея не можеш да изпитваш други чувства.Толкова е готина, че няма думи.Уникална е Пламито!!!
image

image

Искам да кажа на тези, коио не видяха свои снимки тука, че просто нямам такива или са наистина лоши.Да няма сърдити защото знаете, че аз обичам всички, въпреки многобройните обвинения на хората към мен.


PS:
Нз дали забелязвате ама всички са готини и красиви хора....И липсващите са такива!!!!!!


Тагове:   мои,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hip69 - ~Продавач На Надежда~
27.07.2007 10:18
снимаката е жестокаааааааааа....

"Умееш да разбираш хората и си като една миротворка"- С КОЙ ЪКЪЛ ГО НАПИСА ТФА БЕ.... АС СЪМ СМЪРТТА....
цитирай
2. jenseits - мил жест към приятелите ти. Моля те, ...
11.09.2007 01:02
мил жест към приятелите ти. Моля те, само внимавай с правописа (каза тя като стара леличка :D) :
- искючим (иЗключим)
- четерте (четирите)
- расеяния (разсеяния)
- сички (всички)

И за постинга преди мен: "АС"???? = АЗ (предполагам)
"ЪКЪЛ"????? = АКЪЛ (това отново е само хипотеза)
Това са грешки 2ри клас, срамно е...
цитирай
3. анонимен - kamko
25.12.2007 23:03
Похвално!!!!!!!!!!!
цитирай
4. june - Trognata sam ot fakta 4e ocenkata mi e "priqtelka" !
18.05.2008 23:20
Da podskaja... az sam na vtoro mqsto v kolekciqta ti... (blush)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kiparis
Категория: Изкуство
Прочетен: 134892
Постинги: 55
Коментари: 116
Гласове: 432
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031